Snel meer Winst

Fitnessondernemingen laten over het algemeen veel winst liggen. En dat is zonde. Waarom zou je niet uit je onderneming halen wat erin zit. Winst maken hoeft op zichzelf geen doel te zijn, maar winst schept in ieder geval mogelijkheden. Wat je doel ook mag zijn, geld zal in bijna alle gevallen je doel dichterbij brengen.

Als je doet wat je deed,…

Het sleutelwoord bij het optimaliseren van je winst is verandering. Immers, elke verbetering waar geen verandering aan vooraf is gegaan, is gebaseerd op louter toeval. De eerste stap op weg naar meer winst is er achter te komen wat je moet veranderen om verbetering van je winst te realiseren. Mindset Bedrijfsontwikkeling heeft een methode ontwikkelt die precies dát vertelt. En die nauwkeurig laat zien wat een verbetering je op gaat leveren. En dat helpt je weer de juiste keuzes te maken en prioriteiten te stellen.

Meer weten? Vul onderstaand je gegevens in en ik laat je precies zien hoe het werkt.

  • * velden zijn verplicht.

Toekomst

Toekomst

De fitnessbranche professionaliseert in hoog tempo. Hoe leid je jouw onderneming naar een gezonde toekomst?

Lees meer
Vliegende start

Vliegende start

Je wilt een (volgende) fitnessonderneming starten. Maak de juiste keuzes en zorg voor een vliegende start!

Lees meer
FW Top 2019

FW Top 2019

Ook dit jaar wordt de Fitness & Wellness Top weer georganiseerd ...

Lees meer

De beloofde 25000 euro méér omzet ga ik dit jaar halen. Minstens!

Marco Dijst (Van Dijk Sport & Fitnesscentrum Kampen)
Marco Dijst (Van Dijk Sport & Fitnesscentrum Kampen)

Bij de opzet van mijn nieuwe bedrijf heeft Mindset mij goed geholpen met het vervaardigen van een goed doordacht businessplan.

Pim Kooij (Premium Health Club Ede)
Pim Kooij (Premium Health Club Ede)

Aangezien we met zijn tweeën een grote sport- en zwemschool runnen, is iemand die over je schouder meekijkt heel fijn!

Michel en Simone Popping (Popping Sport Emmen)
Michel en Simone Popping (Popping Sport Emmen)

De samenwerking met René heeft ertoe geleid dat we onze omzet nu al zien groeien, bijvoorbeeld door wat slimme aanpassingen te

Monique en Marco van Kooten (M&M The Next Nijkerk)
Monique en Marco van Kooten (M&M The Next Nijkerk)