Klaar voor de Toekomst

De fase waar de fitnessbranche zich in bevindt kun je onderbouwen aan de hand van de Industry Lifecycle. We staan met de fitnessbranche aan het begin van de zogenaamde ‘Maturity’ fase. Oftewel de fase waarin de branche – en dus ook de ondernemingen in de branche – volwassen moet worden. Volwassen worden betekent in dit perspectief dat je je bedrijfsvoering (verder) zult moeten professionaliseren.

Het professionaliseren van je bedrijfsvoering kent 3 onderdelen: ontwikkel een toekomstgerichte strategie, maak je organisatie optimaal efficiënt en creëer een structuur waarin continue verbetering bereikt wordt.  

Mindset Bedrijfsontwikkeling begeleid en ondersteunt fitnessondernemingen in dit proces. Het gevolg? Niet alleen groei op de korte termijn, maar ook nog eens een duurzaam resultaat. Of zoals ik het liever noem: toekomstbestendige groei!

Meer weten? Vul onderstaand je gegevens in en ik vertel je precies hoe je dit bereikt.

  • * velden zijn verplicht.

Meer winst

Meer winst

Fitnessondernemingen laten over het algemeen veel winst liggen. Zonde toch! Haal uit jouw onderneming wat erin zit.

Lees meer
Vliegende start

Vliegende start

Je wilt een (volgende) fitnessonderneming starten. Maak de juiste keuzes en zorg voor een vliegende start!

Lees meer
FW Top 2019

FW Top 2019

Ook dit jaar wordt de Fitness & Wellness Top weer georganiseerd ...

Lees meer

De beloofde 25000 euro méér omzet ga ik dit jaar halen. Minstens!

Marco Dijst (Van Dijk Sport & Fitnesscentrum Kampen)
Marco Dijst (Van Dijk Sport & Fitnesscentrum Kampen)

Bij de opzet van mijn nieuwe bedrijf heeft Mindset mij goed geholpen met het vervaardigen van een goed doordacht businessplan.

Pim Kooij (Premium Health Club Ede)
Pim Kooij (Premium Health Club Ede)

Aangezien we met zijn tweeën een grote sport- en zwemschool runnen, is iemand die over je schouder meekijkt heel fijn!

Michel en Simone Popping (Popping Sport Emmen)
Michel en Simone Popping (Popping Sport Emmen)

De samenwerking met René heeft ertoe geleid dat we onze omzet nu al zien groeien, bijvoorbeeld door wat slimme aanpassingen te

Monique en Marco van Kooten (M&M The Next Nijkerk)
Monique en Marco van Kooten (M&M The Next Nijkerk)